Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 29 April 2018

Ce-am mai lucrat?

         Cam banal titlul postării, dar cât se poate de relevant. 😊
Cravata asta sigur-sigur nu v-am arătat-o, deși am făcut-o cu ceva timp în urmă.



Este țesută din mărgele japoneze toho. Nu e o cravată cu nod, cum sunt cele două roșii pe care le-am făcut, e o cravată mai simplă.

 


 Și am mai făcut o brățărucă cu floricele mărunte.

 


           Ador liliacul! Am vazele pline cu liliac zilele acestea. Cu câțiva ani în urmă nu puteam să țin  flori în casă, din cauza alergiei. Mai puțin garoafe. Când primeam flori, cu diverse ocazii, le „transferam” la mama. Acum mi-am mai revenit, slavă Domnului! Nici nu visam! 
          Vă doresc o săptămână super-bună! Având în vedere că începe cu două zile libere, chiar o să fie! 😉
Vă pup!







6 comments :

  1. Minunate obiecte realizezi ! Felicitări !
    Îți doresc multă sănătate şi să ai spor în ce dorești să realizezi în continuare !
    Pupic !

    ReplyDelete
  2. Stii ca eu sunt fana ta declarata ... nu? :)
    Saptamana placuta! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumeeesc! Contez pe tine, Ella! 😉
      Pupici!! 😘😘😘

      Delete