Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 6 November 2016

Set pentru bebelusi "Primul meu Craciun"

Sau al doilea? Sau al treilea? :)
Ideea am luat-o de la fratele meu care face niste decoratiuni din lemn pirogravate, minunate, care pot fi păstrate ca amintire de la primul Crăciun al bebelușului. M-am gândit să fac și eu niște seturi micuțe care ar arăta foarte bine în pozele de Crăciun și care ar putea fi apoi păstrate amintire: "Uite, mami, ce micuț(ă) ai fost!". Asta era ideea, dar nu e obligatoriu ca seturile să fie purtate doar de bebeluși la primul lor Crăciun, pot fi făcute și mărimi mai mari.

Primul model conține o căciuliță "piticot", cu moț în vârf, și o pereche de papucei croșetați. Le-am realizat în două variante de culoare: roșu și alb sau verde și alb, crăciunel sau elf.

 

 

 

 

 

Firul folosit conține 70% lână, e moale și călduros.
Nu înțeapă!
Ar fi fost drăguț să am un fotomodel așa micuț, ca să le pot poza la purtător.

Iată și o decorațiune făcută de fratelo al meu. Pirogravată manual, nu cu laser, pe lemn adevărat, din pădure, nu placaj sau altceva. 

 

Frumoasă, nu? 

Apropo de "primul Crăciun", eu încă mai am rochița de la primul meu Crăciun... Vreți să mă vedeți pe mine la primul Crăciun? Sigur-sigur? Ok! 

 

Rochița e alb cu dungulițe roz-pal și gri-argintiu. Poate de-aia îmi place și în ziua de azi enorm de mult combinația roz-gri. Fața de masă care se vede în poză este făcută de bunica. Veioza de mama. Mama mai confecționa tot felul de casete pentru bijuterii și suporturi cu pernițe pentru ace și papiote. Ați observat vata de pe brăduț, care imită zăpada? :)) Moda vremii. Poza e pătată deși are numai patruzeci și ceva de ani...

Concluzie: dacă doriți amintiri drăguțe de la primul, al doilea, al treilea Crăciun al copilașilor/ nepoțeilor/ prietenilor voștri, comnadați un set de la mine. Sunt drăguțe, bine lucrate și din fire de calitate. Le găsiți în magazin. Pe mine mă găsiți și pe Facebook.

Vă pup!
Ella :)







4 comments :

  1. Superbe seturi,iar tu o papusa mica ai fost.

    ReplyDelete
  2. Ma gandeam ca de-acum, daca te-ai facut "scolarita", n-o sa mai ai timp de tricotat/crosetat dar uite ca m-am inselat. Bravo! Foarte faine seturile de bebelusi. Si eu am prima rochita tricotata a mezinei si mi-e draga de nu mai pot, n-as da-o pentru nimic in lume. Foaaarte interesant mi se pare si ornamentul din lemnm, ma gandesc ca poatefi un cadou deosebit pentru cineva cu bebel, o sa-mi amintesc daca se va ivi vreo ocazie. Presupun ca face si pentru vanzare, nu?
    Numai bine, draga, Ela, spor in toate sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragă Ina, timp nu prea mai am dar încerc să fac puțin din toate. Treaba asta cu școlărița... În weekend când nu servesc cursuri, parcă uit că-s școlăriță și mai-mai că-mi vine s-o las baltă, că e tare bine acasă, dar apoi lunea mă urnesc din loc și continui să mă școlarizez... din inerție. :)) Nu știu ce o fi până la urmă. Sincer.
      Ornamentele din lemn sunt de vânzare. Are magazin pe etsy pentru că 99% din cereri vin de dincolo de(un)ocean. Norocosul! :)
      Spor și ție Ina, și sănătate!

      Delete