Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 29 November 2016

Turbane tricotate, super dragute si calduroase :)

Printre costumașe pentru copii, nădragi, sfetărașe -cum le zicea bunica mea și cum încă le mai zic eu, de uneori se uită lumea chiorâș la mine :)) - botoșei, ciuboțele, căciulițe și bonețici, am strecurat câteva turbane.
Îmi place mult de tot să le fac și îmi place că le pot decora. Cele de astăzi, veți vedea, sunt decorate discret: un năsturel sau doi, o mărgică, pentru că n-am îndrăznit mai mult. Eu aș îndrăzni, dar nu știu exact cum le-ar plăcea doamnelor și domnișoarelor să le poarte. Ei, de probă, o să fac maxim unu-două și mai dichisite, așa cum sunt la mine-n cap, cu danteluțe, mărgeluțe și alte accesorii.
Avantajul acestor turbane este acela că sunt la fel de călduroase ca o căciulă, la fel de practice, dar nițel mai cochete. Stau așa de bine pe urechi, se simt așa de plăcut în jurul capului, fix ca o îmbrățișare.
Firele sunt cu conținut variabil de lână. Unele au 70%, altele 30% iar unul este din acril.

 
Acesta este dintr-un acril moale și pufos. L-am decorat cu un nasture-trandafir, foarte frumos, pe care mi l-a trimis Ale de la Cluj. A văzut ea nasturi frumoși și a știut că-s mare amatoare, așa că s-a gândit dă-mi facă surpriză.

 

Al doilea este făcut din fir cu 70% lâniță. Nu înțeapă, iar după prima clătire cu puțin balsam, este de-a dreptul moale ca mătasea. 
L-am decorat cu trei mărgele de lemn.

 

Al treilea are culoarea turquoise, nu bleu cum apare la mine pe monitor. Nu știu cum e la dvs., dar  în realitate el este turquoise. Are 30% lâniță și e un fir special conceput pentru copii. L-am decorat cu un șirag de mărgeluțe perfect asortate.

 

Ultimul, dar nu cel din urmă, este realizat din fir cu 50% lână, are culoarea muștar și l-am decorat cu 2 năsturei de lemn. Prima dată am cusut doar unu, dar arăta incomplet, de parcă și-a pierdut un nasture, așa că am decis să cos doi.

 

Teoretic, se pot realiza pe orice culoare. Practic, n-am toate culorile din Univers, dar pot încerca să fac rost. :) 

Dacă vă plac și le vreți, le puteți găsi în magazinel la prețuri foarte avantajoase sau îmi puteți scrie un e-mail.

Vă pup cu drag!





2 comments :