Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 28 March 2017

Zâna mărgeluță

Mai nou, peste tot dau de mărgeluțe, într-o formă sau alta. Aș putea spune că drumul meu e presărat cu mărgeluțe, dar n-o să spun asta. 😋 Ce frumos ar fi, totuși... Imaginați-vă ce frumos ar fi dacă pe marginea drumului în loc de praf și pietricele ar fi mărgeluțe de sticlă toooaaaate culorile curcubeului, sclipicioase.
Să vă arăt ce am găsit - făcut din mărgele, bine-nțeles!- într-unul din magazinele mele preferate!

 
PAM-PAM!
Vă place? Inițial am zis că e băiețel și am vrut să-i zic Mărgelatu. Da' după aia am zis să nu se ofenseze cineva că-l fac pe Mărgelatu, ăl din film, porcușor. Așa că am hotărât: e purcică! E Zâna Mărgeluță!

 

Și, câteva rafturi mai încolo i-am găsit o prietenă.

 
  
Astea-s mărunțișuri care mă înveselesc.
Știți ce mă gândeam? Ce păcat că nu are și blogger-ul opțiunea de a bloca anumiți vizitatori, așa cum are Facebook-ul.  Mare păcat! Mi-am dat seama că de multe ori scriu și șterg și scriu și șterg și nu mă pot exprima liber din cauză că știu că un cuplu de indivizi citesc doar ca să aibă ce cârcoti. Mă țin sub observație. Ști ce e trist? E trist că-mi pasă, când nu ar trebui. E trist că aici e Ella's Place. Io-s Ella. My place. Obișnuiam să mă simt bine aici. Mda!
Daaaaar să lăsăm chestiile urâte și să trecem la chestii faine, cum ar fi floricica asta:

ranunculus
 Azi după cursuri am dat o raită cu D. prin piață și m-am dus să mă uit la flori. Au început să apară prin piață tot felul de flori, care mai de care mai frumoase și mai colorate, și m-am oprit la acestea pentru că n-am mai avut niciodată și mi-au plăcut foarte mult. D. s-a aplecat și mi-a șoptit la ureche "ai deja una în portbagaj". Hehe, ce m-am bucurat! Am cumpărat și un ghiveci de porțelan verde și am instalat-o pe pervazul de la bucătărie. Știu că e  floare de grădină, dar am citit că poate fi ținută și în ghiveci. Am avut și panseluțe în ghiveci. Acum sper să îi meargă bine.
Vă pup! Pa!

17 comments :

  1. Ce tare esti! Ce chestii te pricepi sa faci, ai o indemanare incredibila. Ranunculus imi cumpar si eu an de an, rezista destul de mult, face mutle flori, insa cand da caldura la mine s-a ofilit, cred ca a stat prea in bataia soarelui si am uitat sa-l ud:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Purcica n-am facut-o eu, am cumparat-o de la tîrgul de animale.😋 Și floarea mea e cam în bătaia soarelui. Cred că ar fi bine să-i găsesc alt loc.

      Delete
  2. Tare faina e purcica ...bine ca are pereche pentru ca asa e frumos.Dar de ce-ti pasa tie de carcoteala altora...pana la urma se vor plictisi.O saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că-ți place purcicuța.
      Păi îmi pasă de bleagă ce sunt, altă explicație n-am! :))
      O săptămână frumoasă și ție! 💖💖💖

      Delete
  3. Draga Ella mie îmi place tare mult cum scrii și ce lucrușoare extraordinare faci!Si ești și o frumoasa și o finuta!!
    Te anunț ca vreau o polarioara pt fetița mea de 4 anișori. Am sa-ti scriu un Mail cu detaliile:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos! Ești o drăguță.💖
      Speeeer să mai am ce trebuie pentru o pălărioară. Vorbim!

      Delete
  4. Ti-ai descoperit o noua pasiune,margelitul.La o purcica din margele chiar nu ma mai gandeam.
    Floarea e superba.Si mi-a placut idealismul tau (care ,desigur,ma caracterizeaza si pe mine),margelute de sticla in loc de praf si pietre. Nu stiu daca ti-am zis,as vrea un tavan ca o bolta cereasca(am niste jaluzele din material albastru cu mici stelute,dar nu-i suficient :)) ).
    P.S.Fa abstractie de rautati,astea sunt peste tot,dintotdeauna,din varii motive.Uneori gresim enorm luand lucrurile prea personal.Fiecare face atat cat poate si in functie de cei" sapte ani de-acasa" .
    Sa ne umplem timpul cu frumos ,ca doar vrem sa evoluam(dar,nu la paralele! :)) ).;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehe, aș vrea eu să fiu aptă pentru paralele, dar mă trag kilele în jos, că în sus n-au cum, că nu mă ajută nici gravitația. :))
      Dacă ai ști ce oameni diabolici mișună printre noi, te-ai speria. Dar cre'că știi.
      Tavan ca o boltă cerească! Ce tare! Cer cu norișori sau cer cu stele și lună, cum ai vrea?

      Delete
    2. Ce dragut ai zis,cu stele si luna(nu ca nu as agrea si norisorii,dar eu is inebunita dupa cerul noptii,dar musai cu stele :)) ).
      Nu m-am facut inteleasa,evolutie la paralele-referire la unii care nu stiu ce baiu vor,ce urmaresc...tocmai se cauta agenti de securitate.:))
      Persoane diabolice sunt,desigur.Insa daca ajungem sa ne cenzuram ,ferim ,sau izolam,nu facem bine deloc.Trebuie lasati acolo in lumea lor si binecuvantati(nu-i vrajeala,blagoslovind raul ii dizolvi puterea;de regula, facem opusul,de aceea ,nu de putine ori,chiar noi intretinem raul revarsat asupra noastra ).
      "Dar Eu vă spun: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri."
      (Matei 5:43-48)


      Delete
    3. Tuuu, Mikaela, înțelesei treaba cu paralelele, da' făcui pe proasta. :)))
      Ai perfectă dreptate în tot ceea ce ai spus. Și chiar am tendința asta să mă autocenzurez și să mă izolez, dar cred că nu știu cum să fac altfel.
      Mersi că-mi amintești unele lucruri! 😘😘😘
      Nu te lăsa biruit de rău, ci biruieşte răul prin bine. (Romani 12:21)

      Delete
  5. Tu, Ella, porculetele ca porculetele, dar colierul ala rosu cu alb de pe FB e bestial! Aici cand il pui?
    Cat despre indraciti, e fix problema lor, nu te lasa tu prinsa in capcanele ce ti le intind, trage-te deoparte si fie-ti mila de neputintele lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult că-ți place ăla roșu. Cred că mâine îl pun și aici. :)

      Delete
  6. Bună seara,Ella! :) Am citit câteva din postările tale. Mi te imaginez ca pe o flacără arzând neîntrerupt, ca să fac uz de o metaforă. M-am molipsit de veselia strecurată natural printre cuvinte. Mă gândesc că tu deţii un stup cu albinuţe care fac şi miere, rostogolesc şi mărgeluţele spre acul tău, mai udă şi florile pe care le iubeşti şi-ţi mai şi zumzăie cântece la urechi. Locuşorul tău e cald şi primitor pentru suflete bune şi spirite deschise. Felicitări pentru toată truda ta frumoasă!

    ReplyDelete
  7. Bună ziua, Iulia!
    Am văzut comentariul încă de ieri, dar m-am blocat la citirea atâtor cuvinte frumoase, de-asta nu l-am publicat până acum, pentru că n-am știut ce să răspund. De parcă acum aș ști!
    Mulțumesc din suflet! Locușorul meu n-a primit niciodată atâtea cuvinte frumoase!
    Mulțumesc!💖

    ReplyDelete
  8. Cu drag şi din inimă au fost scrise cuvintele. Ş-apoi, dacă tu-mi aduci zâmbetul când te citesc şi bucuria pe retină de câte ori văd culoare şi lucru frumos, măcar atât să fac. Să spun ce simt. Restul e doar meritul tău. O seară frumoasă şi spor în toate! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragă Iulia, lângă o persoană ca tine stima mea de sine ar atinge cote nebănuite și nesperate. :)
      Oamenii din jurul tău sunt binecuvântați să te aibă!
      Mulțumesc încă o dată!

      Delete
    2. Stima de sine trebuie să fie la cote maxime! E musai. Şi eu îţi mulţumesc.:)

      Delete