Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 30 March 2017

Roșu ca rubinul

     Nu știu dacă aveți și voi tendința asta de a purta anumite culori în anumite împrejurări, sau mai bine zis să simțiți nevoia să vă îmbrăcați într-o anumită culoare. Cred că da, că doar n-oi fi eu mai specială! 😋
     Eu, spre exemplu, când am examene simt nevoia să port roșu. Când mi-am dat bacu' am purtat o bluză care avea o fundă mare, roșie, pe umăr și mi-am făcut unghiile roșii. În sesiune am cărat după mine o geantă roșie, care nu se asorta în mod deosebit cu nimic, dar a trebuit, săraca!, să vină cu mine. Să mă susțină. :)) Când am dat examen la școala de șoferi am purtat niște adidași... albi. Dar aveau o dunguliță roșie. Aia cred că nu se pune pentru că era prea îngustă... 😁
Cred că roșu îmi dă cumva curaj. Sună prostește? Sau poate vreau să transmit ceva de genul „Ia uite la mine, sunt curajoasă, port roșu!”. Posibil?
În fine, unde vreau eu să ajung este fix aici: dacă și numai dacă, simțiți nevoia de roșu, eu sar în ajutorul vostru. Am făcut un colier roșu! Cu alb. Deci, dacă simțiți nevoia de alb, iarăși merge.


Este realizat din mărgele de sticlă toho, ca și celelalte, dar acestea sunt de un roșu rubiniu absolut superb. Argintul cu care sunt "căptușite" mărgelele în interior le dă o strălucire aparte.


Conține 1900 de mărgeluțe!


Lungime: 44.5 cm
Inchizatoare este din argint tibetan.

Așa arată pe verso, cum ar veni.

Și-acum în semn de mulțumire că ați urmărit postarea mea până la final, vă invit să încălțați pantofii de dans (sau de țopăială) și să vă pregătiți pentru câteva minute de bucurie cum numai muzica bună poate oferi. Eu dansez în gând cu laptopul în brațe.


Uite, și Csárdás-ul ăsta se potrivește cu colierul meu! Sau o ie. Sau o zi de vară. Orice!
Vă pup cu drag! 💓💙💛💚💜

2 comments :

  1. :))))))))
    Mai degraba vrem noi sa credem ca da curaj.Agita,trezeste vulcanul ,nervul,'piticii' din om:)).Pentru curaj mai degraba orange,nuante portocalii.Dar,totul e relativ,pana la urma.
    Si eu iubesc rosul,insa de ceva timp ,rosul a cam fost detronat de albastru,violet,verde.


    P.S.Cel mai mult si mai mult imi plac colierele cu floricele.Acesta de aici pica bine pe alb,tinute simpliste(modelul fiind mai bogat).
    Si Czardas imi place. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preferatul meu e verdele desi, daca stau bine sa ma gandesc, nu prea am lucruri verzi.

      Delete