Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 19 March 2017

Colier din margele Toho, cu motive populare

Da, da, încă unu'. 😊
Le-am făcut, le-am pus de-oparte, pentru că n-am avut chef să le pun închizători. Mi se părea complicat și migălos, asta până le-am pus pe primele. Deci, le-am pus închizători, am reușit să prind și o oră cu lumină bună ca să le pot poza, iar acum vă "bombardez" cu ele.


Am încercat să creez un model care să amintească de unul popular.
„Șmecheria” acestui colier este că poate fi purtat în mai multe feluri, și anume: cu modelul colorat în interior, ca în poza din stânga, cu modelul în exterior, ca în poza din dreapta, sau (modul meu preferat) se răsucește de 3-4 ori colierul înainte de a se închide, ca în poza de mai sus, modelul apărând alternativ și la interior și la exterior.


Mărgelele sunt de cea mai bună calitate. Nu sunt de nisip, nu sunt mărgele „Cehia”, sunt mărgeluțe de sticlă japoneze, Toho.
Aceasta este frumoasa închizătoare.



Ar merge frumos cu o ie. Nu? Păcat că nu am una, ca să exemplific. 😕
Acest colier este mai lung decât celelalte și puțin mai îngust. Are cca 52cm lungime și puțin peste 1cm diametru. Conține în jur de 1650 de mărgeluțe croșetate pe fir de bumbac mercerizat, rezistent.


Sper să vă placă! Toate sunt disponibile, înafară de „Felie de Lubeniță”, care va fi refăcut din temelie săptămâna această.

Vă pup cu drag! Să avem o săptămână binecuvântată! 😇
Ela.

No comments :

Post a Comment