Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 31 May 2019

Pom-Pom

         Hello!
         Acum că a mai trecut euforia absolvirii, revin încet-încet la ale mele. Foarte încet, pentru că de luni începe sesiunea (ultima!) și apoi, după încă câteva săptămâni, examenul de licență.
Știu, festivitatea înaintea examenului de licență a fost ca și cum am fi mâncat desertul înaintea felului principal, dar a fost buuuun, un desert extrem de bun!
        Ca temă pentru o nouă postare am avut mai multe idei. Am avut de ales între a vă povesti despre evenimentele deosebite care au avut loc anul acesta în familia noastră, despre ce trăznăi plănuiesc să fac mai departe, în viață, acum că facultatea se termină, sau puteam să vă spun povestea degetelor mele de la picioare. Nu, nu, n-ați citit greșit, este o poveste inspirată din fapte reale! :)))
Dar despre toate astea, în alt episod!
        Mi-e tare dor de lucrul meu de mână! Nici nu știu cu ce o să continui când o să reîncep (pentru că o să fac asta la un moment dat!): cu mărgeluțele mele toho, cu mărgelele de lemn (sigur!), o să croșetez, o să tricotez? Dar până când o să am din nou timp de toate astea, colectez imagini, modele, idei, de toate felurile! Ar fi amuzant ca după ce am adunat modele de tricotat, croșetat, mărgelit, să mă apuc de cu totul altceva.
       Azi vreau să vă arăt câte minunății se pot face cu... pom-pom-la-plural, oricare ar fi pluralul acela. :))




Sursa tuturor acestorimagini este Pinterest.

Am avut și eu o idee cu pom-poni (!?) la un moment dat:



 Ce mică era Ale! 

        Am o grămadă de ghemulețe mici și de resturi de ațe cu care cred că aș face multe chestii simpatice. Mi-am salvat și multe imagini cu scheme de culori, pentru când mă părăsește inspirația. Oooo, și am un sac (S-A-C!) de fire cumpărate anul trecut, în concediu, croșete și ace fără număr și o poftă mare, mare de a-mi folosi mâinile.
Ei, ce părere aveți? 

Vă pupic!



2 comments :

  1. In primul rand felicitari pentru absolvire! Si bafta la examenele care vin! Stiu ca te vei descurca.

    Abia astept sa vad ce idei mai pui in practica utilizand sacul de fire. Coronita aceea e fantastica!

    ReplyDelete