Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 30 August 2013

Geantă Croşetată de Alex, din bumbac

Alexandra şi-a dorit mereu o geantă croşetată din bumbac într-o culoare care să meargă la cât mai multe...
 Eu am una, mi-am cumpărat-o de la mare când Alex avea vreo 3 ani, şi de atunci o tot port în fiecare vară. De când Alex a crescut, facem cu rândul. "Pot să iau eu geanta împletită azi?" - e întrebarea pe care o auzeam până de curând destul de des şi care de multe ori mă enerva... :))
După ce a terminat cu bacul, examene, etc., de bucurie că acum poate face şi altceva decât să înveţe, s-a apucat să-şi croşeteze o geantă. Între timp a şi terminat-o şi s-a apucat de a doua dar pe asta nu ştiu dacă o mai termină vara asta...

Aşa arată prima, şi cred că arată foarte bine:


 

 

 

E căptuşită, are buzunărel interior, iniţial am zis ca o să-i punem şi fermoar dar am renunţat şi i-am pus un şnur la "gură" cu care se strânge dacă e nevoie.
Are o toartă lată, ca să nu jeneze la umăr, groasă şi destul de moale. De asemenea rezistentă.
Pentru eventuale comenzi trebuie să vorbiţi cu ea, deşi... slabe şanse... :))

O zi frumoasă vă doresc,
ella





No comments :

Post a Comment