Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 14 August 2013

O piersicuţă

Sunt în aşteptarea unui colet cu fire, cu care urmează să fac nişte bluziţe croşetato-tricotate. Am mai avut nişte ghemuţe care mi-au ajuns berechet să fac o parte din partea croşetată dar pentru partea principală trebuie să aştept.
Păi aştept... şi aştept şi... aştept... DAR, ce să fac eu în timp ce aştept? Exact! O băscuţă! :))

[ repetă de vreo 30 de ori cuvântul "aştept" să vezi ce haios e!  mă distrez şi eu cum pot că nu plec în concediu anu' ăsta]

V-o prezint, dragelor şi dragilor, pe "Piersicuţa":


 

Pare a fi doar plasă dar... NU-I! :D


 



Pentru comenzi, sugestii, donaţii :)) sau diverse solicitări, vă invit să-mi trimiteţi un e-mai.
Acum mă duc să croşetez o băscuţă mai de toamnă, tot din bumbac. Dup'aia o iau cătinel spre Poştă, poate-poate am noroc.

Vă puuuuup!
ella-ella-e-eeee

No comments :

Post a Comment