Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 19 August 2013

"Toamna"

A trecut întâi o boare
Pe deasupra viilor,
Şi-a furat de prin ponoare
Puful păpădiilor.

Cu acorduri lungi de liră
I-au răspuns fâneţele.
Toate florile şoptiră,
Întorcându-şi feţele...
                                                   George Topârceanu, Rapsodii de Toamnă


Îmi place George Topârceanu mult, mult de tot. Poate pentru că am crescut cu poeziile lui, fratele mamei obişnuind să-mi citească în fiecare seară câte una, două, trei... 
Ba mai mult, uneori le punea pe muzică, acompaniindu-se cu chitara. Pfff, ce mai spectacol iesea! 
Pe vremea aia programul tv dura doar 2 ore si era total neinteresant, asa ca ne făceam singuri program... Îmi aduc aminte cum "puneam in scenă" Balada unui Greier Mic. Eu, bine-nţeles, eram greierul iar "căsuţa mea de humă" era o pătură în carouri a bunicii mele, negru cu roşu şi alb.
Îmi place toamna mult de tot. O iubesc!

Băscuţa de azi este inspirată de culorile toamnei, pe care încă nu le văd pe fereastră dar pe care le aştept cu nerăbdare.

 

 

Nu obişnuiesc să mă laud singură, dar băscuţa asta e o bijuterie. E frumoasă ea şi în poze, dar în realitate este mult mai frumoasă. 
Este delicată, culorile se asortează foarte bine, bumbacul din care am croşetat-o e de foarte bună calitate.
Am lucrat-o cu atâta drag şi grijă încât e fără cusur.





În curând vine vremea să tricotăm căciuli, fulare, mănuşi, şi atunci va fi altă distracţie. Atâtea culori, atâtea modele, atâtea idei noi! Abia aştept! 
Totuşi, nu cred că am terminat deja cu băscuţele... :))

Vă pup,
ella :)

No comments :

Post a Comment