Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 17 September 2016

Luna

Luna-i lună, și toți avem o slăbiciune față de ea și o admirăm. Am văzut-o mare, mică, semilună, galbenă, albă, roșie, dar așa, la ora 7 dimineața, n-am mai văzut-o niciodată în viața mea.

Azi dimineață, la ora 7 când m-am trezit, m-am uitat pe fereastră și nu-mi venea să-mi cred ochilor.

 

Era imensă și strălucitoare. Dacă n-ar fi fost direcția opusă, ai fi putut crede că-i soarele.

 

 


Mă repet, am mai văzut luna cât roata carului de mare, frumoasă și strălucitoare, dar nu la ora asta.
Nu m-ar deranja să o văd așa în fiecare dimineață. :)
Cum ar fi mâine dimineață să mă trezesc și să o văd verde? Sau violet. De-acum o să pândesc luna.
Știți ce-i amuzant? Chiar alaltăieri am văzut un film în care se pomenea despre o lună ca asta, imensă, ca două zile mai târziu să o văd și eu. Îmi plac întâmplările de genul ăsta.

 
 
Weekend frumos, vesel și cu multă pace vă doresc!
ela

4 comments :

  1. E superba luna,iar tu ai surprins-o tare bine in fotografie.

    ReplyDelete
  2. Iubesc lunita,si soarele,desigur,dar luna e pe inima mea,are ea un farmec aparte,luna e romance.
    Pozele sunt faine,mi-ar placea sa pictez dupa una in ele.

    ReplyDelete